2017. május 8., hétfő

Wiki szerkesztés - A marketolingvisztika

Személy szerint a Wikipédiához akkor szoktam fordulni, ha gyorsan kell egy-két releváns adat szerzőkről, költőkről. Ha komolyabban el kell mélyülni egy témában inkább a könyvtárat választom. 

A feladatomban már egy kivitelezett előadásom anyagát írtam meg, melyet a marketolingvisztikáról gyűjtöttem.







Reflexió a feladathoz:
Nagy fejtörést okozott először, hogy milyen témát tudnék feldolgozni. Aztán kipattant a fejemből az ötlet, miszerint én gyűjtöttem anyagokat a marketingnyelvészettel kapcsolatban, így ez egy nagyszerű lehetőség megosztani a világgal. 
Szerettem volna képeket is beilleszteni, de sajnos a rendszer hibára hivatkozva nem engedte feltölteni, az amúgy saját magam készített képeket. 
A felület használata nagyon egyszerű, könnyen kezelhető. De ha valaki tényleg nem kompetens a számítógépes szerkesztések világában, külön oktató lépések segítik a szerkesztés menetét.
Valószínűleg a téma hosszúsága és az utolsó szorgalmi hét fáradalmai elég nyűgössé tették nekem ezt a feladatot, kb. a felénél eluntam magam és elfáradtam. 
De a végeredménynek nagyon örülök. Ahogy egy vicces kedvű lakótársam fogalmazott: "így már volt értelme az életednek", mert szerkesztettem Wikipédia cikket és adtam magamból egy darabot a világnak. 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Annabella!

    Megláttam a Wikipédia c. feladathoz az oldal címét és körülbelül ötödjére tudtam kiolvasni XD. Érdekes témát választottál. (Wiki szerkesztés - A marketolingvisztika)

    A reflexiódból hiányoltam az elkészítés folyamatának a menetét, hogy mi volt számodra könnyű, nehéz, ill. hogy hol használnád fel, előnyeinek és hátrányainak a megfogalmazását. Mikor olvastam a Wikipédia-n a cikket, úgy éreztem magam mintha tanulnék. Jól lett összeállítva, érthető, habár néha egyes részeket többször át kellett olvasnom, hogy megértsem (magán szoc.prob. :)). Sajnálom, hogy az általad készített képeket nem tudtad feltölteni, szívesen megnéztem volna. Jó hosszú lett a cikked XD, ami részletességre utal, nem is csodálom, hogy egyszer kétszer eluntad magad és elfáradtál. Összegezve jól sikerült az oldal, mivel véleményem szerint teljes mértékben "bele illik" a Wikipédia-ba. Gratulálok a sikeres feladataidhoz és eredményes vizsga felkészülést kívánok! Üdv: Nemes Klaudia

    VálaszTörlés
  2. Kedves Annabella! Tetszik a témaválasztás... ez egy olyan témakör, ami mindennap körülvesz minket, mindenki azt gondolja - némileg megalapozottan - hogy ért is hozzá, mivel a célközönség mi magunk vagyunk. Ennek ellenére a bejegyzés sok hasznos infót tartalmaz, ami a hozzám hasonló laikusoknak is érthető nyelven van leírva. Elég részletes, de mégsem megy szakmai mélységekbe! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés